SLA Management

Doelstelling

Om de contractuele afspraken te doen nakomen kan de klant opleggen om te werken met Serice Lever Agreements.

Het principe

De kwaliteitsindicatoren ( KPI ) zijn gedefinieerd in het contract, wanneer het vastgestelde resultaat niet overeenstem met de vooraf bepaalde criteria, stelt de klant de leverancier in gebreke voor het niet respecteren van de SLA.

SLA Management

De toegang tot een beveiligde webtool laat toe om:

  • KPI’s in te voeren en te beheren.
  • De algemene organisatie van de service op te volgen.
  • Herinneringen door te sturen voor bepaalde SLA –verplichtingen.
  • Boetebedragen te calculeren.
  • Periodieke schoonmaaktaken te plannen en op te volgen.
  • Verschillende rapporten te genereren.

Automatisch versturen van herinneringen

Een kalender laat toe om gerealiseerde acties al dan niet te valideren.

Service optimalisatie

Het beheer van een contract via SLA Management is van kapitaal belang om de risico’s te beperken, de prestaties te optimaliseren en het beheer van het contract te verzekeren tegen de correcte prijs.

 

Toegang tot SLA Management

//]]>