Service Level Agreement

IPSO kan u helpen om de administratieve en organisatorische aspecten van een schoonmaakcontract op te volgen.

Wij vetrekken van het principe dat de aanbieder akkoord gaat met de voorwaarden die omschreven staan in SLA’s (akkoorden over de Serviceniveaus) zoals beschreven in het lastenboek.

Volgende punten worden hierbij geëvalueerd:

  • Administratieve opvolging;
  • Planning van de prestaties;
  • In kaart brengen van technische hulpmiddelen;
  • Opvolging van de rapporten voor kwaliteitsbeheer.

Voorbeeld:

SLA operationeel schema Human resources Materiaal KPI Boete bij niet-naleving

Opleiding personeel
Het personeel heeft een opleiding gekregen van minimum 20 uur binnen de 3 maand na aanwerving.

Externe opleiding buiten de werf

Exploitatie
Gehomologeerd certificaat op naam

100€/niet opgeleide medewerker/ maand vertraging
SLA operationeel schema technische resources Materiaal KPI Boete bij niet-naleving

Veiligheid
Doorgeven van een veiligheidsplan.

Veiligheidsplan

Exploitatie
Doorgeven binnen de 14 dagen na aanvang contract

100€/week

 

//]]>